26 OKTOBER .

Du har sårat mig .

Du har gjort mig illa .


Jag är besviken .

Besviken är värre än att vara arg tycker jag ,
och jag är så fruktansvärt besviken på dig .


Förresten ljuger jag om jag säger att jag bara är besviken , jag är arg .
Jag är snuskigt skitarg . Jag är arg som ett jävla bi .


För mig är det fullständigt oförståeligt .

Jag förstår inte vad det är som jag har gjort , som är så otroligt fel och dumt ,
att du inte ens kan förmå dig att vara på samma tillställning som mig . Om det är så att du har endast en ynka pynka anledning att bete dig på detta vis, så är det okej för mig , men jag måste få veta .

Jag vill veta vad din anledning är ,
för det tillgjorda otroligt pressade och mest av allt falska svar jag fick igår duger fan inte .




det är inte okej någonstans
men jag tycker om dig också kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0