26 OKTOBER . Vi var lördagens änglar som virvlade i stan

Jag hade bort ett av mina favoritörhängen .

Jag tappade bort min telefon .

Jag blev av med min plånbok .


Ändå hade vi kewl !





Ibland undrar man hur man lyckas . Jag undrar ganska ofta hur jag lyckas , för jag en sådan där människa som lyckas lyckas ganska ofta . Av ovanstående kan ni kanske förstå att jag lyckades ganska bra igår .


Vi gjorde ingenting igår , men vi var nästan överallt .


Jag och yolanda började med att råka få i oss lite för mycket alkohol vid sådär 16.00 tiden på lördag eftermiddag under ett 50 års kalas . Vi mötte gisela och fortsatte med att åka till södermalm och sitta där i lägenheten och dricka ännu lite mera vin och blanda några groggar .


Vin vin vin , grogg grogg grogg

+ gitarrspelande och skönsång !


Någon gång på kvällen fick vi i alla fall tag på våra vänner i gamla stan och det var därefter vårat nya mål . Halvdan fest fick oss att söka upp tunnelbanan igen efter att ha sjungit backstreet boys , flörtat med pojkaktiga lockhåriga anton , försökt att föra konversationer med alltför fulla flickor och bitchclaps . Färden tog oss in till city där vi virvlade runt , besökte mc'donalds , gick till en klubb som var öppet fast det var stäng trots att det skulle ha varit öppet .


Så hem kom vi , till en lägenhet där folket började grogga igen .

Människor lade sig i sina sängar , människor lade sig i soffor .
Malin och den falska scoutpojken fick sova på golvet .
Sen somnade människorna men den falska scoutpojken höll malin
vaken enda fram till gryningen då hon knappt var trött längre .

Det var någon gång när vi kom hem igen som jag insåg att jag hade lyckats ganska bra ikväll .



 

" det var en gång en liten scoutpojke vid namn ruth , RUTH ! "

                                                            


Kommentarer
Postat av: gisela

även om det inte hände så mkt så var det en rolig kväll, förutom vissa sms



<3

2008-10-27 @ 18:32:24
Postat av: Emma!

haha! låter som en riktig kalaskväll!

2008-10-27 @ 22:42:00
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0