10 APRIL . Jag saknar att vara en hästtönt

jag har nästan inte ridit aktivt på tre månader , bara några enstaka gånger har jag suttit på en häst . dem gångerna har jag tyckt att allting jag kunde för nästan tre månader sedan har runnit av mig och försvunnit . jag har inte hoppat ett hinder sedan i julas någon gång och jag har inte ridit för tränare på flera månader . ett tag undrade jag om det nog inte var så att jag skulle ge upp och lägga av med allt vad hästar innebär .

det här lovet rider jag flera hästar om dagen och jag fullkomligt älskar varenda sekund som jag sitter på häst ! jag tror att det var precis det här som jag behövde för att komma ihåg att det här faktiskt är det bästa jag vet och att jag faktiskt inte kan leva utan det .


igår tränade jag och Ahat dressyr för Johanna Hästbacka och idag på morgonen för Birre .
vi lär känna varandra , det gick braaaa , jag tycker oman ' och han är jävligt snygg !



efter Ahat följde en lektion på Akrobat . vi började med att gosa ute i hagen där han låg ned och vilade med huvudet i mitt knä . Träningen gick bra , han kom loss , birre var nöjd och jag log . Sneel hest .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0