11 APRIL The driver seat is made for us

- jag vill att vi ska vara mer än vänner .
- ska vi träffas senare ikväll , jag kan komma hem till dig . yolanda tråkar ut mig ...
- ska jag klä ut mig ?
- dressa upp till pizzabud .
- mcdonalds outfit , brevbärare eller turist ...
- pizzabud eller ingenting ! och jag förväntar mig någonting extra !
- extra korv ?
-  .... + ja , extra korv blir bra !
- men varför smsar du mig när du är med yolanda ?
- hon behöver inte veta någonting ...
- okej , jag är din slav !
- bered dig på en resa !
 - ja mästare !





det var någonting i stil med det här och det vi kan konstatera är att
man ibland inte kan hjälpa hur man känner + att det inte var Adam
och Eva , varenda kotte vet ju att det alltid har varit Adam och Malin

Kommentarer
Postat av: yolanda

en gång var det adam och yolanda, men det funkade ju uppenbarligen inte.



haha.

2009-04-12 @ 17:50:39
Postat av: malin

nej jag menar ju det , så det vartju' malin adam och malin ganska snabbt

2009-04-12 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0