11 APRIL . Everybody are laughing and we are listening to our favorite songs

det var så att vi igår skulle sitta några stycken hemma hos gisela . vi skulle prata , ha trevligt , skratta och kanske till och med förtära lite alkohol . vi hade inga speciellt höga förväntningar , men det skulle bli lugnt och skönt och mysigt . det blev  också så att vi satt några stycken hemma hos gisela , och vi pratade , hade trevligt och skrattade än massa . kvällen utvecklades dock från en lugn och skön myskväll till en övertriggad halvröj - fekke med massor av alkohol och miicket glada människor !


vi dansade från första stund och hoppade fram och tillbaka i giselas vardagsrum , vi drack vin och öl och cider och redbull&vodka och jagvetintevad , vi ramlade överunderbakomframför varandra , sjöng rock ' n ' roll , däckade på köksgolvet och i soffan och i sängen , hoppade som vanligt alldeles för mycket hage , dansade till håkan , kokade nudlar och spillde nudlar över hela köket , rostade mackor 7 gånger om , skrek och kallade varandra kärring och bög , skrämdes , pussades och kramades , retade upp oss på lampor utan lampknapp fast som hade en lampknapp sen i alla fall , insåg att klockan bara var 02.00 , och avslutade kvällen med att skratta tills vi grät åt allt och ingenting .

jag täntke ta med mig min kamera , jag hade till och med packat ned min kamera . innan vi sprang till bussen lade jag ur den igen eftersom jag täntke att det inte skulle bli så mycket att ta kort på och jag skulle ha större användning av min partyfilt . det var jävligt dumt gjort inser jag såhär i efterhand . suck . det man inte har i huvudet det får man ha i benen , som man burkar säga , fast nu är det ju inte benen som blir grejen , men ööh .. nu får jag i alla fall sitta här dagen efter och sakna massor av värdelösa bilder som vi inte tog igår .




igår var skåååj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0