12 APRIL . En gång hade jag ett helt finger

jag är så förbannat klumpig , jag blir så trött på mig själv ! det har jag så jäääla ' miicket ärvt från min mamma , inte bra alltså . det är faktiskt ganska jobbigt och tröttsamt . i alla fall så har jag nu lyckats bränt mitt finger , sämst . jag skulle helt oskyldigt steka några köttbullar till lunch när jag , smart som jag är , tar tag i stekpannan för långt in på handtaget . ASÖDFKLJASDÖFLKJSÖDLFKJAS SDJKÖ + en dödskalle ! sa jag och slängde iväg stekpannan med alla köttbullar och gräddfilfen på tallriken flög iväg . några intelligenspoäng som jag tog in var när jag sekunden efteråt kom att tänka på kylsprejen vi har i kylskåpet och sprejade ned mitt stackars svällande finger till max ! visste det kanske var bra , men det gjorde så fasen mycket ondare när jag sprutat på skiten ! så nu är jag lite handikappad , eller ena sidan av mitt vänstra pekfinger är handikappat . nu ska jag sova och tycka synd om mitt finger , snyft .

Kommentarer
Postat av: Emma.

ajaj.

men Hallå! jag kommer om några dagar! Herregud!

2009-04-13 @ 13:40:38
Postat av: yolanda

OVÄNTAT

2009-04-13 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0