13 APRIL . Jag hade en gång Converse och nu vill jag ha ett par nya

det är ett faktum , dem är bäst i test utan protest !
självklart syftar jag på allas våra kära Converse All Star ,
och ärligt talat så  finns det inga bättre skor än dem !



jag kan inte komma ihåg alla par converse som jag har slitit ut tills det endast har varit utslitna gummisulor och sönderrivna trådar kvar . dem är dem bästa , snyggaste , skönaste , underbaraste skorna som finns och många gånger undrar jag om dem faktiskt inte är Guds gåva till männskligheten ! nu är jag i alla fall återigen på jakt efter ett par nya och hela dagen har jag och min mamma åkt runt till olika affärer . låga vita är vad jag denna gång vill ha och det tycker jag kanske inte är alltför mycket begärt . problemet är att det fasiken inte finna några kvar någonstans i nästan hela världen förutom stora herrstorlekar som 8 - 9 - 10 ! tack , men nej tack , jag har inte lust att drukna i mina egna skor och försvinna för alltid ...! det borde inte vara så jäkla svårt att langa fram ett par , men tydligen verkar det omöjligt . så jagsitter här och muttrar för mig själv .




nu ska jag ut och springa istället och lyssna på för hög musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0