14 APRIL . Jag har en sångfågel som visslar

jag älskar min mamma , och jag älskar min mamma när hon sjunger . det är inte för att hon har en röst skänkt från ovan , den kanske inte är den vackraste i världen , men den är så härlig att lyssna på . 

för sjunger , det är precis vad hon gör just nu . sådär gräsligt och fult och ofint och hest och skrovligt och jätte oseriöct . sådär som det bara kan låta när man inte tänker på att man sjunger utan är koncentrerad på någonting helt annat och bara låter munnen gå . hon sitter och jobbar vid köksbordet och har satt på musik och sjunger .

jag blir alldeles glad , hon är så söt ! och visslar , hon visslar massor ! ¨
och hon älskar att vissla och jag älskar när hon visslar !





dessutom ser hon väldigt lustig ut väldigt många gånger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är hemskt lik henne! ser jag nu...

2009-04-15 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0