16 APRIL . Jag vill inte men jag har väl inte riktigt något val

igår hämtade vi ut våra  studentmössor .
jag vet inte riktigt om jag gillar det eller ej .

i alla fall så har jag köpt inbjudningskort till min studenmotagningsinbjudan . halva kvällen har jag ägnat åt at välja ut sångtexter m.m. som jag ska inleda inbjudningen med , och nu har jag lyckats välja ut 4 finalister . jag får se vilken det blir , hur som helt blir det bra .

dessutom har jag antagligen redan min studentklänning här hemma , så jag känner ingen skrikochpanik inför att hitta en sådan heller . nej alltså , det känns som om jag har läget mer eller mindre under kontroll , men jag hoppas att det är många långa dagar kvar tills min mössa och klänning ska användas .

jag trivs så som läget är just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0