2 APRIL . Så är det .



jag hade en liten sovmorgon och fick sova en stund längre än vanlgit .
jag umgicks med min kära vän nicolina den större delen av min skoldag .
jag fick skjuts hela vägen hem av mats och hans vododockor .

det var vad som var bra idag .
resten av dagen har jag velat vara någon annan någon annan stans .

Jag säger som det är att allt är sådär. Bara sådär.
Sådär som det är såhär års , och blir det inte bättre så lägger jag ner. Så är det!


det konstiga är att det är vår och att det är nu som vi ska sväva på moln och njuta av varenda solstråle . man ska vara optimistisk , jag vet . man ska se ljust på livet och uppskatta det man har , jag vet .

jag är bara alldeles för trött för det .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0