21 APRIL . Mitt huvud är som en spretig drinkmix

jag har så mycket att säga , men det kommer liksom ingenting ur mig . inte så att jag inte använder munnen min , men jag skriver inte så mycket . jag tror att jag känner mer än aldrig förr , men jag har ingen lust att överhuvudtaget tala om det . inte på ett tjurigt sätt , bara så att jag inte orkar . på något sätt är jag så ofredställd och på samma gång jätte nöjd med att hålla det för mig själv . varje dag tänker jag på hur glad jag är att våren är här och varje dag är jag ledsen över att jag förlorade Trasan . varje dag vill jag gråta så fort mina tankar snuddar vid någonting som har med studenten att göra , och fast vi ska ha mösspåtagning nästa vecka känns allting så overkligt långt borta . jag vill prata med människor och lära känna lonley boy och ligga i gräset framför skolan . jag vill skrika och skratta för mig själv på samma gång .

så nu ler jag över att jag ska sova och
att jag inte behöver säga någonting alls .




så jäkla konstigt

Kommentarer
Postat av: Gisela

lonely boy <3

2009-04-23 @ 13:15:35
Postat av: malin

jag tycker så förbenat synd om grabben , jag måste snacka med honom någon gång !

2009-04-24 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0