24 APRIL . Ja så var det ju torsdag igen och aah äh

igår var jag ledig , ändå kunde jag inte hålla mig ifrån att ta bussen , tåget , och bussen igen , för att slutligen kliva av vid den skolgård som jag har knallat fram och tillbaka över i tre års tid nu . inte för att jag egentligen skulle göra någonting speciellt , mera för att jag vill utnyttja varje sekund av min tid i skolan som är kvar .



på kvällen åt jag tacosmiddag hemma hos yolla och vi blev mätta och hoppade lite hage och fick en flaska rödvin och blev pinsamt engagerade i "jag överlevde en japanska tv-show" och skrattade . vi njöt nog båda två av den absoluta vårkänslan som låg över Stockholmstad . På Medborgarplatsen åkte de unga pojkarna fortfarnade skateboard fram och tillbaka och hela Götgatan var liksom fylld av liv och rörseler där vi traskade fram . Målet för kvällen var sedan Mosebacke där grabbarna i Lynx And Me spelade för oss . Det var trevligt , vi hade skoj och bestämde att man inte får säga wille med v , utan måste säga wille som wuhille . Min vän Maggan ( Mirre eller Miranda ) fyllde även 19 år efter att klockan slagit 12.00 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0