25 APRIL . Eller den 26 APRIL kanske

det här har varit en sådan där dag som man är nöjd med när man går och lägger sig .
även fast det inte alltid blev som jag ville så har den fasen varit med mig .

jag klev frivilligt upp 08.00 och traskade tillsammans med katten upp till Stora Wäsby gård .
jag och Akrobat kämpade oss igenom ett dressyrpass för Birre på förmiddagen , usch och puss !
jag pratade med min vän och föredetta klasskamrat Martina och pussade  på Trasan .
jag och katten promenerade hem och hade fortfarande 3 timmar kvar innan skolan börjde .
jag duschade och torkade håret i solen samtidigt som jag åt fruktsallad och läste .
jag satte på mig mormors klänning som hon hade när hon var ung och en rosett i mitt hår .
jag åkte till skolan och skrattade åt jävliga lärare och beundrades av folk som gör vad dem vill .
jag köpte en klubba till Miranda i födelsedag och satt sedan på en värdelös foto-lektion .
jag köpte glass tillsammans med Gisela och Linnea och blev varm i solen .
jag åkte återigen till Stora Wäsby gård och red dressyr och ut på Valle .
jag släpade mig hem och var trött som en dresserad rymdiller .
jag satte på datorn och insåg att min färdiga projektrapport hade raderats och försvunnit .
jag ägnade många långa minutrar åt att skriva om hela skiten igen .
jag insåg att jag inte skulle hinna cykla till yolanda och prata skit med henne .
jag spelade gitarr och hittat äntligen tillbaka till en bit av min insperation att spela .

jag är så nöjd med den här dagen ,
och nu ska jag sova så gott !

Kommentarer
Postat av: Martina

Och din föredetta klasskamrat Martina hälsade så gott åt Fairline från dig ;)

2009-04-25 @ 08:03:07
Postat av: yolanda

alltså!



det var den 24 igår, alltså fredag. och 23 i torsdags för då konstaterade vi att jag har en månad kvar att leva!

2009-04-25 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0