9 APRIL . Meow kissekatt




hon är 7 år i sommar , det är sjukt , för åderdom från hennes håll är då ingenting som vi märker av . Förresten gör vi det , genom de otroligt söta små gråvita hårstråna i hennes päls , speciellt på nosen . Grånos elle Vitnos . Hon är så söt så att det gör ont i hela mig .

hon vankade omkring här hemme hela kvällen , som en värpsjuk hona . vi blir galna när hon vankar , det är vansinnigt irriterande . sedan ställde hon sig framför mig och tittade på mig med sina obeskrivligt vackra ögon . självklart kunde jag inte säga nej , självklart smälte jag som glass i solen en sommardag . inte brydde hon sig om att det regnade ute och att det började bli mörkt , allt var ju jätte roligt ! en än gång fick hon på något mystiskt sätt promenaden att bli precis så mysig som bara promenader med henne kan bli . jag tyckte till och med att det var mysigt att det regnade och vi blev blöta där vi gick . min kära kissekatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0