10 AUGUSTI . Jag har jätte stökigt i mitt rum .

idag har lars namnsdag . alltså , herr winnerbäck också .
idag är också dagen före min födelsedag . om bara typ 31 minuter så blir jag 19 år . skumt .
det är lika skumt som att vuxna säger att kaffe blir godare med fluffigt skum . konstigt säger jag .
jag har ingen aning om hur dagen imorgon ser ut , jag är lite stressad över det . det känns lite jobbigt .
kvällen kommer i alla fall tillbringas på Johannesbergs gård med familj vanilj och morfar och lisa
hopblandat med en terrängträning för mig och Akrobat . det kommer nog bli jätte trevligt trot jag .
nu är det mest så att mina ögon vill slå igen för hårt och för mycket och melissa horn ska få vyscha
mig till söms som så många gånger annars . jag och mamma har suttit och tittat på P.S. I love you . jag
tror att jag har sett den där filmen fyra gången nu . aldrig att jag kommer tröttna . aw . nej , dags att låta
melissa ta över , snart kommer la famila och väcker mig med varm choklad och presenter på sängen .

mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0