20 AUGUSTI . Rödvinsfläckar och stickers - stjärnor .

jag har stickers-stjärnor över mitt bröst .

självhäftande klistermärken som ser ut som små diamanter om man låtsas riktigt noga är grejen . i en lägenhet i Gamla Stan fästes dem vid mig och har vägrat att släppa . stickersarna överlevde en förfest , en vild ( VILD !!! ) utekväll , några timmars sömn , en hel dagen efter och en dressyrträning på det . helt sjukt .


ibland önskar jag att jag kunde hålla mig lite bättre i skinnet när jag inte längre än vid mina sinnens fulla bruk . jag blir lite för öh , impulsiv . lite för rörig , lite för livlig . lite för hejdethärverkarsomenasbraidéjustnumenimorgonkommerdenvarasämstmendetskiterjagi - aktig . å ' andra sidan , palla bry sig . och yolanda trodde att vi skulle frysa när vi någon gång skulle gå hem den kvällen . phf . som att jag hade en aning om hur vida det var varmt eller kallt ute när jag och nicco vinglade upp för götgatan med en chipspåse i handen !


turkosa shorts och sticker - diamanter funkar bra tjej .

ni borde prova någon gång !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0