27 AUGUSTI . Oh boy '

förfesten var 18 m2 studentlägenhet som egentligen bara innehöll
musik , chips , jägermister och absolut vodka - original , hallon och vanilj .


stämpel och träffa vänner . vingliga steg till en pubb , till en annan pubb där vi struntade i att det var 23 , till Baba , till en pubb där jag trodde att jag bara beställde en cider fastän det var tequilashots därtill , och till Baba igen .


jag kommer egentligen inte ihåg så himla mycket från igår . egentligen bara att vi hade jäkligt roligt , att det blev kaos och att vi tillslut hamnade i en liten lägenhet där vi kollade på Alfons Åberg och att cigarettröken gjorde så att det kändes som att vi befann oss i en fransk film.







jag hade verkligen jätte roligt men jag vill nästan att igår inte
skulle ha hänt . man är inte så vidare smart efter tequila .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0