31 AUGUSTI .

idag har varit perfekt . om jag skulle leva om det senaste dygnet så
skulle jag inte ändra på en enda grej , för  det har varit det bästa på länge .


vi åt tacos ute på balkongen medan en plastuggla på huset mittemot stirrade misstänksamt ont på oss . helt plötsligt hade himlen gått från blå till lila och mörkret omfamnade oss och våra vinglas . vi pratade om onödiga saker och drack upp rödvinet innan vi insåg att kvällen inte var menad att vara slut där . så vi slank ned i våra skor och traskade iväg till hakens hak , Wollmars ! vår favoritkypare ( om  man nu ens kan kalla dem för det ) var självklart där och stod och målade hjärtan i den utspillda alkoholen på vårt bord , och vi sa att ville ha en gratis natchostallrik. på något sätt lyckades vi fördriva tiden och det slutade med att vi satt ute på den stängda uteserveringen innan vi tog oss hem igen .

vi vaknade och låg och tittade på tv i några timmar . vi såg på program så som smallville , kyle xy , top model , how i met your mother , krokodiljägaren , djurpoliserna , the privileged , våra bästa år och smallville igen . + lite annat skit som jag inte kommer ihåg . vi gick och handlade tacosingredienser och åt tacos som brunch . sen kollade vi tv , igen . vi låg där i soffan med täcken och kuddar och åh:ade oss , och oh:ade oss och sa naw och usch hela dagen . telefonerna ringde och vi sa att vi inte hade tid , vi var koncentrerade på annat . sen kom vi på att jag kan hoppa in som ersättare i våra bästa år ifall någon är sjuk , för jag kan alla usla poser till alla usla karaktärer . vi kollade upp det , och om jag minns rätt så har det där programmet gått sedan 1965 . helt sjukt . sen åkte vi till Stora Wäsby och skrittade ut barbacka på grabbarna grus , fast utan grus , för dem är grabbarna som kastar muffins på folk istället för sten . så snälla är dem , dem fina prinsarna .

 

nu ligger jag och tittar på tv igen , det är så fruktansvärt mysigt .

jag vill bara säga att , Anka min bästa vän , det här har varit en av de bästa dagarna i mitt liv .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0