10 DECEMBER . Wolle kanske i fara !

alldeles nyss ringde jag till min käraste vän yolanda och hon svarade och jag berättade att det är någon och några som har kört ned en borr för att fixa någonting och lyckats borra ned till tunnelbanegångarna och ett tåg där nere nästan kört in i skiten och blivit lite krossat fast inte så farligt . det läskig var inte det där små detaljerna med tunnelbanan människor i fara och borren , det läskiga var att det var på Wollmar Yxkullsgatan det hände , PRECIS framför vårat käraste Wollmars ! TÄNK om det hade eller har hänt någonting med Wolle , VAD ska vi göra då !?    yolanda svarade att hon trodde att jag skulle ringa och gråta och berätta någon historia om varför mitt liv var över , och att det egentligen bara var därför hon svarade . hon skulle tydligen upp och jobba i stallet imorgon och börjar därför 06 , och nu hade jag väckt henne . sen ändrade hon sig och sa att det bara snurrade färgglada prickar i hennes huvud och att hon inte hade sovit någonting , bara armen på henne . när hon nu ändå hade lurats att bli pigg igen tyckte hon att jag kunde underhålla henne och lika gärna prata på . jag pratade på ett tag och tackade sedan för mig och sa att jag nog skulle behöva gå och lägga mig nu . yolanka började tjata om att hon antagligen skulle ha sovit vid det här laget om det inte vore för mig , men jag påminde henne om att jag faktiskt bara hade väckt hennes sovande arm . om hon bara lägger sig på armen en liten stund så lovar jag att den somnar om igen ganska fort .

jag funderar starkt på att köpa med mig en blomma , åka till Wolle , och
höra med Birre så att han och grabbarna lever och serverar öl som vanligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0