11 DECEMBER . Ensamt är fint

det snöar ute .
små små söta lätta flingor dalar ned .
jag ser dem genom fönstret när de faller i
ljuskäglan från belysningen här ute på gatan .

jag tänker nog åka till stan själv ikväll .
jag vill göra någonting men jag vet inte om
jag orkar umgås . skulle jag möta någon som
jag kände så skulle det vara hur trevligt som 
helst , men jag orkar liksom inte höra mig för .
jag älskar att sätta mig i biografsalen och inte
behöva tänka själv i kanske två timmar framåt .
därför tror jag att jag tar och går och ser en film . 
det skulle vara ensamt och fint .  







eller så går jag på en liten modevisning
med några vänner , vi får se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0