18 DECEMBER . Mitt hjärta

jag klappar och pussar och borstar och promenerar och masserar och lindar och smörjer och tvättar och klär på och klipper och putsar och pussar igen , och igår kunde jag för första gången skritta på henne igen ! 

idag skrittade vi ut morgonsolen , jag trasan och katten . solen lös och det var klarblå himmel och det är få gånger som jag har känt mig så nöjd som då .





det är lite läskigt nästan , att hon på en dag har fått mitt hjärta att slå med lite extra energi och fått mig att le åt sådant som jag inte hade lett mot för två dagar sedan . allting hänger på en skör tråd och det ballanseras på en ostadig lina , men sedan igår eftermiddag har livet känts lite väldigt mycket bättre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0