23 DECEMBER . Pulka åks bäst på natten

inatt åkte jag och yolanda och nicke och kv och jacob pulka !
när vi kom tillbaka strax innan 03 hade jag så många isklumpar i håret att dem inte gick att räkna ! allt var genomblött och vi var nog riktigt riktigt kalla , men det kände vi inte då ! att blanda vin och romochjulmust med pulkaåkning kan jag tala om blir en alldeles förträffligt trevlig kombination om man håller sig till att åka i diken ! jag tror aldrig att jag har lyckats svälja så mycket snö och haft så svårt att ta upp mig för den pytteyttelilla uppförslutningen vi överdrev och kallade backe förut , och det var många år sedan jag uppskattade ett tefat så mycket som imorse !

en fin kväll ´
med fina människor ,
och sen tunnbrödsrulle till frukost idag ! FINT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0