30 DECEMBER . Fast nu 31 DEC , och igår vare vilt !

tidsuppfattningen blir helt fucked up när man inte sover på nätterna , det kan vi konstatera . när man är uppe en hel dag , dansar hela natten istället för att sova och sedan glider in i den nya dagen utan att det egentligen har blivit någon markering om att allt börjar om på nytt, så blir allt väldigt förvirrande . inget avstamp för ny dag med nya utmaningar , allt bara fortsätter och blir till en enda salig röra av klockslag och händelser . mycket intressant .

 

igår var ..
jisses . herre . det var , öh , haha . den bästa beskrivningen jag kan ge är att igår var en riktigt baba-kväll . ni som har dansat sönder era fötter och spontanhånglat med främlingar på detta place vet precis vad jag menar när jag skriver så , och för er andra så prova det någon gång . det är konstigt men samtidigt lyckas man nästa alltid ha kul . det är en källare full med indiekids som dansar alldeles för många på ett litet dansgolv ,  det är toaletter utan lås och hångelvänliga väggar att luta sig mot när man har hittat sin McDreamy för kvällen . typ så .

 

jag hade tänkt att skriva hur vi lyckades fördriva tiden , men raderade det just för det blir liksom bara tramsigt att försöka berätta . jag hade i alla fall jevligt roligt . tror jag . vi kunde inte riktigt minnas när det slog till , men slog till gjorde det och vingligt var det , men sådär mycket lagom perfekt . som vanligt innehåller dessa kvällar mycket oförutsägbart , och alla kan vi väl vara överens om att även denna kväll gjorde det . mycket märkligt men mycket kul . ehehehe . förresten lämnade yolanda mig utan sovplats klockan 03 eftersom hon sprang iväg för att samla sugmärken , och jag fick åka på grabbparty i västertorp . igen . intressant .

 

när jag kom till medis idag igen köpte jag tunnbrödrullar , traskade hem till yolanda , och så kollade vi dirty dancing hela eftermiddagen . världens kanske bästa frukost , eller annan måltid . det var ångest , skratt och förundran som gällde där vi låg under varsitt täcke i soffan och fnissade åt oss själva och världen . trots att jag fortfarande inte har sovit någonting sedan i förrgår natt så tycker jag att livet är ganska helfint just nu , och jag är så himla glad för kvällar som igår .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0