4 DECEMBER . Och återigen

det är hemskt att vara så ledsen att man bara skakar , att vara så ledsen att man känner hur benen liksom viker sig under än och hur det känns som om marken skälver . den där känslan när man inser att man inte får luft för att man är så upptagen med att vara ledsen . att vara så upprörd att det svartnar för ögonen och att man faktiskt tappar balansen och vinglar . den där känslan som knockar än totalt och som får än att lägga sig i sängen och inte gå upp mer på hela dagen . det är hemskt att vara så ledsen att man riktigt känner hur hjärtat tar skada .

jag klarar inte av att veta att hon inte har det så bra som möjligt .
jag måste fixa det här , måste ge henne allt .



jag älskar henne mer än de flesta och det mesta ,
det spelar ingen roll vad som hänt eller kommer att hända .
ingen kommer kunna göra mitt hjärta lika lyckligt som hon ,
kanske kommer någon göra det på andra vis , men aldrig som hon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0