1 FEBRUARI . Tills dess var det jag som vann

Markus Krunegård har sjungit för mig hela kvällen . Bra skit tycker jag .
Sedan sjöng han det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp och ;





Aldrig rätt tid. Aldrig rätt plats.
Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats

Så jag tänkte helt enktelt att : Skit samma , jag kommer skratta en vacker dag och strunta i hur det gick . Om en dag , en vecka eller ett år kommer jag inte minnas hur allting började eller vad som hände sen . Kanske kommer jag ihåg det och kan i sådana fall fnissa lite och skaka på huvudet . Herre , jag är inte ens nitton år gammal och ska inte bekymmra mig och tänka så mycket . Ibland är det bra att strunta i hur det blir , ibland är det bra att inte tänka . Jag tänkte helt enkelt att det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats .

Så jag bah , äsch vi får se vad stjärnorna vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0