11 FEBRUARI . Yolle och Jalle och Jag

Yolanda och Jacob har gjort en utmanarlista till oss tre . Det var ganska roliga utmaningar som ger olika mycket poäng om man klarar av att göra dem . En del grejer var ganska sjuka , den lättaste var nog att kyssa en främling men den gav inte heller särskilt många poäng . Dem var söta , tyckte att jag behöver någonting annat att tänka på än pojkar och hästar .  Jag tycker så mycket om dem , fast det var en hel evighet sedan jag träffade Jacob och det är sämst . Vi lovade att vi ska styra upp någonting inom en snar framtid , det är bäst så . Jag längtar efter att sitta hemma hos honom och lyssna på musik och dansa i sofforna , att prata massa skit och skratta tills jag vet inte vad , jag vill skriva en lapp till hans lillebror om hur skön hans säng är , och jag längtar efter hattarna som vi alltid har på oss , även då jag alltid ser ut som en strippa .

Jag tror vi i alla fall bestämde att vi ska fika imorgon eftermiddag . Mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0