16 FEBURARI . Rutigt - klumpigt - lockande - ledigt .



jag har känt mig som Emil i Lönnebergas lillasyster Ida idag . jag har haft en rödrutig klänning över en vit t-shirt och svarta söta små skor till . den svarta kavajen , den slarvigt kaxiga knuten i håret och de röda läpparna kanske drog ned på intrycket , men jag har varit flickaktig idag . det är nog inte så ofta som jag är det , kanske tyvärr kanske inte tyvärr .

jag är rädd att jag har gjort bort mig och sumpat det innan det knappt hann börja . det skulle var typiskt mig , jag blir så trött . jag har ju egentligen inte gjort någonting även då det ser ut som om det var väldigt mycket jag . suck . jag hoppas det blir bra , jag behöver att det blir bra . det skulle vara kul .

dessutom är min bror en liten sucker som är minst sagt urusel på att komma ihåg namn , till mitt stora förtret . han skulle luska fram namnet på min framtida man , fick namnet och hann glömma bort det tills det att jag hämtade honom . jag försökte få honom att förstå att det här är på största allvar och att jag måste veta namnet på grabben jag ska leva resten av mitt liv med , men han kunde ändå inte minnas . sämst . jag får ta reda på vad han heter på annat sätt . dock har jag möjligen hittat ett sätt att komma framåt i mitt vetande , sättet går via min brors boxning maha .

jag sov nästan ingenting i natt , nu snart ska jag sova och sedan njuta av min kommande sovmorgon . på ondag är jag ledig , det är jag värd värd värd .

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0