18 FEBRUARI . Walk walk walk , my love



två timmar , nästan två timmar var jag och katten ute och promenerade denna förmiddag ! vi skulle gå mittpådagen-promenaden som är lång , men det var så mysigt och solen lös och vi hade medvind och det var så varmt att jag var tvugnen att gå med öppen jacka , så istället fortsatte vi där vi skulle svängt om och gick en långlång promenad ! jag kunde inte komma på en enda anledning varför vi inte skulle knata vidare och gå hem . jag skulle bara sätta mig här eller göra någonting annat helt oviktigt när vi skulle komma hem igen , det var inte värt att prioritera lite tv - tittande mot denna underbara stund ! tänkte jag . Vi gick och gick och hon var nöjd och jag var nöjd !

nu har hon legat ute på baksidan i nästan två timmar och vill fortfarande inte komme in . knäppa katt . i alla fall får hon lov att slita sig från solen ett litet tag för en schamponering som är på sin plats . hon kommer alltså alldeles strax inte vara speicellt nöjd längre , men ska man vara fin så får man lida pin .

hon är allt för bra min käraste kära ! hon gör mig så glad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0