19 FEBRUARI . Just nu känner jag mig som blandsaft

jag har sagt det hela dagen . darrig , jag känner mig darrig . jag känner mig som en blandsaft .
jag tycker egentligen inte om blandsaft tror jag . man har alla underbart goda frukter och bär och ska av någon underlig anledning gegga ihop alltihop till en mix som enligt mig själv inte imponerar något särsklit . apelsinsaft ska det vara , det är riktigt bra skit . den som smakar jordgubb - kiwi är inte heller så dum .

herregud jag diskuterar blandsaft med mig själv .



som en daglig rutin läser vi alltid horoskopen i metro och city varje morgon på tåget . i morse stod det någonting i stil med att någonting skulle få en oväntad positiv vändning . snälla , snälla , snälla någon om det kan bli så ! snälla . om den oväntade positiva vädningen på något sätt skulle varit min insikt om att jag endast hade en första lektion idag , då vill jag gråta . jag hoppas att denna sak , eller vad jag ska kalla det , syftar på någonting helt annat . snälla .

i och för sig har jag haft en helt underbar dag . jag fick sluta tidigttidigt , åkte hem och drack te och bakade sconnes till lunh , belönade mina ögon med en vila på den underbara filmen Twilight , åkte och red , galopperade och tränade intervaller , på Torsten och pratade och pratade med snällaste Ullis , åt middag med hela famlijen , tränade ( duktiga jag ! ) , pluggade NKB och nu ligger jag här .

det är inte det att jag är missnöjd , den här dagen har varit hur bra som helt , men jag är darrig . jag är darrig och det förstöt allting . dessutom vet jag vad det är som pickar starkast i mitt hvuud . jag måste fixa till det imorgon .





jag bestämmer att det ska bli en bra dag imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0