23 FEBRUARI . Snowflakes falling on my head

Jag och mamma var ute och gick med katten i morse , eller gick och gick , pulsade är väl mera sanningsenligt . Vi traskade på och det var snö som jag vet inte vad , massa ! Det dröjde inte många steg fören jag insåg att mina vinter converse , precis som vanliga converes , har hål i sidan av foten och att detta inte var någonting positivt för stunden . Vi funderade hur någon kan vara så dum att man gör vinterskor med hål i ? Jag behöver inte ens tala om att mina strumpor och fötter var isbitar och blöta efter 1 ½ timmes promenerande på fälten ... suck . Katten var i alla fall tokig i snön , lilla hon . Jag och mamma konstaterade hur otroligt snöblind man blev om man tittade ned i snön framför sig . Vi såg absolut ingenting och ramlad fram , usch läskigt . Vi tittade  inte ned i snön speciellt länge .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0