24 FEBRUARI . Grisbjörn

Chatot . Totte . Torsten . Grisbjörn
Det är skönt , riktigt skönt , att veta att han alltid är här . Att han inte ska någonstans och att Ullis är lika underbar som vanligt . Det är skönt att veta att han alltid är lite för tjock , lite för hårig och lite trotsigt bråkig . Det är skönt att veta att han alltid väntar på att jag ska komma ut och tycka att han är för lite riden och alldeles för lat . Lilla Torsten , han kommer alltid vara 4 år och jag kommer aldrig förstå att jag rider på en 7 åring och han inte längre är 2 som när vi började . Han kommer alltid lunkandes i hagen och pussas och myser . Han gör allting mycket lättare , hjälper mig att leva utan Trasan . Han är en grisbjörn , min grisbjörn .









jag vill kräkas på hans grimma haha

Kommentarer
Postat av: yolanda

hahaha. innan jag läste den sista meningen tänkte jag kommentera med: vilken fruktansvärd grimma, eller nåt i den stilen. nu behöver jag inte det!

2009-02-25 @ 09:07:44
Postat av: malin

hemsk ! jag vill kräkas . men han får inte skav av den eftersom den har det där hemska mjuka typ luddet på nosgrimman .



kräk

2009-02-25 @ 10:12:19
Postat av: Gisela

kräk på den, + kommeru ihåg att madde trodde att han hette Kato haha

2009-03-05 @ 21:32:01
Postat av: Gisela

kräk på den, + kommeru ihåg att madde trodde att han hette Kato haha

2009-03-05 @ 21:32:45
Postat av: malin

kato haha , det skulle vara något

2009-03-06 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0