24 FEBRUARI . Omformatering

Jag fixar , puttar och drar . 
 
I söndags fick jag nog . Det har varit ett faktum länge nu , men för några dagar sedan fick det räcka . Jag konstaterade att min garderob helt enkelt är alldeles för liten för mig . Jag har minst tre blusar , skjortor , koftor , jackor , kjolar , klänningar och morgonrockar på varje galje och j

ag kommer i stort sätt varken in eller ut med det jag vill ha ! Det är jätte jobbigt . Jag och mamma tog därför bilen till IKEA och fiskade upp en byrå som nu står i mitt rum . Ut med myskläder , tröjor , byxor , kjolar , underkläder och stumpbyxor och ned med allting i byrån . Pappas nya projekt är att bygga om min garderob , yes !




Det är när man rensar och drar ut man inser hur mycket kläder man inte använder och vad som saknas . Min prioriteringslista består av underkläder och sovkläder , och lite t-shirtar . Vad som chockade mig var min samling byxor . Jag har inte mindre än 8 par byxor ! JAG ! Jag använder ju inte ens byxor , vad var det här liksom ?? Kanske ska jag börja använda några av dem ..

Detta kanske kan klassas som dagens I-landsproblem , en överfull garderob , men för mig var det ett problem . Faktiskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0