4 FEBRUARI . Idag har jag burit mina glasögon utan glas

Vi har musik och ska välja låtar att spela upp inför varnadra . Jag och Angelica tänkte njaa till musik som valdes fram och löste det genom att vi bestämde oss för att göra Melissa Horns Långa Nätter . Jag tycker hon är så bra . Så fin . Hon är brafin ! Idag satt vi i två timmar och sjöng och spelade och gjorde ett litet arrangemang och lyckades med lite hjälp få till en riktigt bra stämma där vi ville ha det . Det blir nog bra tror jag , Peter vår musiklärare tror det i alla fall . Mycket snyggt , sa han precis innan vi gick . Det var kul . Bättre ska det bli , det är kul . Jag älskar musik !





Nu på kvällen har jag , yolanda och katten varit ute och gått . Dubbla byxor , tre tröjor , raggsockor , vantar , halsduk och tjockisjacka . Jag ville inte frys . Hur som helst så är hon rätt söt min katt , världens bästa vovve ! Jag längtar tills i sommar när vi kan gå till Fysingen och bada tillsammans hon och jag . Klapp på henne .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0