5 FEBRUARI . Torsdagen idag .



Det har snöat hela dagen och varit 0 gradit . Inte mysigt . Det har blåst och känt som om det varit kallare än vad det nog egentligen har varit . Hela dagen har jag klidit runt i min mormors hatt och varit asnöjd med denna ! Innan jag sprang ut ur dörren imorse sa min mamma " Antingen har jag den häftigaste eller mest annorlunda dottern i hela världen ! " Jag fnissade lite och målade lite extra läppstift . Jag älskar min hatt ! Resten av dagen har jag och Gisela skrattat åt oss själva och våran besatt av olika killar haha !

Jag har kommit hem för inte allt för länge sedan och ska springa till Yolanda nu för att avnjuta en utsökt middag ! Innan vi har ätit upp måste vi iväg igen och denna gång till café 44 på Söder och kolla när våra vänner i Frank Lucas spelar där . Det ska bli kul , dem är så duktiga ! www.myspace.com/franklucasband Vi får se vad som händer efteråt , det återstår att se .

Nu måste jag springa ut min hatt och halka fram i snön !
Anka väntar med maten !

Kommentarer
Postat av: Emma!

Sötis!

2009-02-05 @ 17:52:13
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0