7 FEBRUARI . Cleaning my room

Jag håller på att städa mitt rum . Det är så skönt att städa sitt rum !
Det blir så rent och fint och städat och organiserat . Jag tror inte att jag mår riktigt bra när det är stökigt i mitt rum . Det är jobbigt och man skulle nog kunna säga att jag blir äcklad av oredan . Så nu har jag plockat iordning allting och har dammandet och damsugningen kvar . Jag skulle nog säga som så att jag blir lugn och nöjd med mig själv när jag har det rent här inne . Jag låter som ett pedantiskt freak , men så farligt är det inte riktigt . Jag ska nog dessutom ta och orka äta frukost om ett tag  , eller dricka te . Te är mums !

juste ! jag lyssnar som vanligt på musik , och denna dag har elin ruth sigvardsson låtit ganksa mycket . Bra skit tycker jag . Så kollade jag videon till papercup words http://www.youtube.com/watch?v=PIOf7o5NyWc och insåg att det är jag och några vänner som ligger i bakgrunden vid ungefär 00.30 in i låten ! Jag tror att vi gick i sjuan , skolan hade precis börjat och vi var i Hagaparken och hade picknick , haha . Jag kommer ihåg att dem var där och filmade och alla tyckte det var jätte roligt med en kamera där , och tvingade den stackars kameramannen att filma allihopa . Jag och några kompisar tyckte att de andra var mycket barnsliga som naivt nog trodde att dem skulle få komma med i videon . Istället låg vi i gräset en bit bort och skrattade åt dem som lekte apor framför kameran . Jag kan inte se några apor i videon , men däremot kan jag se några nissar i bakgrunden . Inte för att vi har någon betydelse alls och man ser knappast att det är vi , men i alla fall . Hehe .


Kommentarer
Postat av: Gisela

haha kommer ihåg det som om det vore igår. jag såg den här videon för typ nått år sen , det va kewl haha, tänk, då visste vi inte vem hon va hehe

2009-02-07 @ 16:15:47
Postat av: malin

jag måste säga olyckligt ovetande , satan vad bra hon är

2009-02-08 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0