11 JANUARI . What's the name of this club ?

Ska du ha kul får du lida pin .
Man skulle kunna kalla det för mottot i mitt liv , jag tycker det är alldeles perfekt .




Jag har gjort det igen .

Jag har sovit mindre än åtta timmar från i fredags morgon tills nu .

Förra helgen låg jag sängliggande och sjuksjuk . Den här helgen blev minst sagt annorlunda .


Det är väl inte direkt någon nyhet att jag inte är flickan med plattat - blont - tuperatellerlockat - hår , som bär glittriga klänningar eller som spanar på grabbar med ett halvt kilo vax i håret . Jag är nog mera Södermalm än Östermalm på alla plan skulle jag gissa .

Men ...

... den här helgen blev allt precis tvärtom . På något vis hamnade vi på Stureplanshäng två kvällar i rad och det var allt annat än glasögon utan glas och converseskor haha .

Hur vi fick gå före kön , hamnade inom snörena , träffade människor som vi läser om i skvallertidningen , fick fri bar , drack massor av champagne och åkte taxi överallt , m.m. , det vet jag inte hur det gick till .


Helt klart annorlunda , men satan i gatan vad kul jag har haft !
Den här helgen var min och marias . Vår , vår , vår !


Kommentarer
Postat av: Emma.

Alltså! Fy faan vad kul! Och du, kommer ni till strömstad eller? Pussar!

2009-01-12 @ 23:18:15
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0