12 JANUARI . Ibland är man zoombie i huvudet '

Tidigare nämnde jag att jag inte sov särskilt mycket i helgen , det kanske påverkade min dag idag ..

Jag hade ställt klockan på 08.30 . Jag vaknade när mamma tittade in i mitt rum och jag insåg att klockan var 10.30 . Yes , morgonen började med två timmars försovning och en missad förstalektion . Dagen fortsatte med att jag åt frukost framför tv:n , inte orkade lägga ned mer än två minuter när det gällde hur jag såg ut , och att jag var för lat för att springa till bussen som jag egentligen behövde ta . Det resulterade i att jag fick ta tåger som gick en halv timme senare än planerat . Eftersom jag hade missat första lektionen återstod bara en lektion kvar på schemat idag , filosofi . Den lektionen började 13.40 , jag ramlade in 14.00 . Jag missade nästan halva lektionen och  min skoldag blev slutligen drygt 30 minuter lång .

Jag försov mig alltså ,
kom för sent ,
var i skolan en halvtimme ,
åkte hem igen .

haha , ibland blir jag trött på mig själv !

På eftermiddagen köpte jag med mig bullar och vi hade storfika i stallet . Färska kanelbullar och varmchoklad ! Trasan var dessutom finare än vad hon varit på länge när jag senare red dressyr . Världens finaste är i toppformarnas toppform !



Nu på kvällen har jag pluggat och inte gjort någontign . Jo föresten , jag har längtat efter att få gå och lägga mig , men nu fastnade jag såklart här eftersom jag bara var tvugnen att lyssna på den och den och den och den låten ! Snark .

Kommentarer
Postat av: Emma.

och juste! Jag ska hälsa från John också.

2009-01-12 @ 23:18:51
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0