14 JANUARI . Mumin och Snorkfröken

puss på dem ,
gisela och christoffer .
dem är mumin och snorkfröken , against the rest of the world .
det är liksom dem två , det känns rätt . jag hoppas det känns rätt .

dem har varit tillsammans i tre år idag . det är sjukt . det är så otroligt häftigt .
vi gick i nian och dem insåg att ; mähen tjaah , dig tycker juä jag om !
nu ska vi ta studenten och dem tycker att ; mähen tjaah , dig tycker juä jag fortfarande om ! 

vår käraste lars winnerbäck sjunger ; livet är en dans på rosor , men det är en dans med svåra steg .
jag tror inte att det är en lättdansad trudilutt , för man måste nog kämpa ganska hårt .
jag är bara så himlans imponerad .




så puss på er , för ingen beundrar er som jag .


Kommentarer
Postat av: Gisela

naaw tack för det ^^ poss:-*

2009-01-15 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0