15 JANUARI . Det här inlägget är som müsli med massor av saker i .

För det första .. tiden går så otroligt fort , halva januari har redan passerat förbi !
Sen tänker jag bara massa allmänt skit , typ att jag skule behöva sova nu efter att det känns som jag har pluggat filosofi i flera dagar . Jag tänker att min naturkunskap B är den roligaste kursen jag läser just nu , och att alla människor i skolan roar mig maximalt ! Jag fnissar lite när jag tänker på att det är några nissar som har startat en " rudbeck gossip " och att det är det enda som folket snackar om i skolan . Trasan är förövrigt den bästa jag vet och det är nog ingen som gör mig så glad som hon !  Mina vänner är brabra .Dessutom har jag massor av plåster med alla möjliga sorters tryck på , typ disney prinsessor , hello kitty , bamse c.o. , spiderman och batman m .fl . I min lilla bokhylla står en jätte fin liten gammeldags uppvridbar väckarklocka som jag inte kan skruva upp för att den tickar som jag vet inte vad . Ikväll har jag också tagit mig tid att måla om naglarna , vilka var knappt täckta av avnött nagerlack efter att jag spelat bort det ordentliga på gitarren . Maria och jag har haft hur kul som helst den senaste tiden , och det är mycket trevligt . Sen har jag världens skönaste säng också , stor - lagom mjuk - massor av kuddar och två täcken - asbäst . Medan jag satt här och lyssnade på musik har jag även hunnit med att platta håret , så imorgon kommer inte folket att känna igen mig i skolan . Pappa stekte pannkakor åt oss idag och kallade sig själv pannkakskungen och jag och johii skrattade . Efteråt fick min katt smaka en pankaka och jag tror inte att det finns någon hund i världen som är så söt som hon ! Billie the Vision är ruggigt bra , deras musik får mig glad . Igår åt jag köttfärs med Matilda och kommenterade människor i vår skolkafeteria . Igår fick jag höra att jag är bra på att rida och det gjorde mig så glad . I sommar kommer vi vara hur många som helst som åkter till Hultsfred , det kommer bli tokigt ! Slutligen undrar jag om Emma och John kommit hem från London än ? .. så jag kan ringa och boka biljetter ned till er ! Slutligen ska jag sova nu , eller om ett tag i alla fall .

+ att jag älskar mitt rum och mina olika skyltar som jag har på ena väggen , vägskyltar är bra skit .

Kommentarer
Postat av: Emma.

vilket himla fint inlägg! man blir ju alldeles glad i magen. Och ja! Vi är hemma! Vi är jättehemma! Så ring ring och boka biljetter! snälla! Kram!

2009-01-15 @ 22:54:57
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0