16 JANUARI . Sämst i världen

Jag hatar bedömningssporter , det är helt värdelöst .
Totalt meningslöst när diviga nissar ska sitta och rangordna och poängsätta några stackars krakar . 
Jag syftar ikväll på Let's Dance . Herregud vilket jäklar program , jag blir så arg . Jag tycker att själva idén säkert är jätte rolig för familjen Svensson som troget sitter och tittar på tv4 varje fredagskväll . Men jag blir ledsen när juryn ska sitta där och dela ut poäng som är helt åt skogen .

Kitty Jutbring är med och dansar . Hon kanske inte är världens bästa dansare , men vad tusan , hon är ashäftig och färgrann som aldrig förr ! Förra veckan fick hon 1 - 1 - 1 - 1 i poäng av juryn ,den här veckan fick hon - 1 - 1 - 1 - 1 i poäng av juryn . Juryn hatar henne ! Rakt igenom , ingen tvekan , helt villkorslöst hatar dem tjejen som dansade omkring idag utklädd till smällkaramell ! Dem hade ingenting positivt att säga , dem klagade endast och var nästan elaka rent ut sagt . Sen kommer dem där andra tanterna och gubbarna in på dansgolvet , får mycket högra poäng , och rör sig knappt ! På sin höjd gåååår dem omkring och ler lite stelt mot kameran . Kitty är alldeles för ung och fräsig för dommarkårens prydhet . Jag säger hejja till det dansande godishalsbandet !

Asch , jag hatar bedömningsporter !

Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt. det är så himla uppenbart att de inte gillar henne. larvigt.

2009-01-17 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0