17 JANUARI . Vad jag bryr mig om nu ...

Det är bara så .. jag kan inte låta bli att le med varenda muskel jag har i kroppen när Håkan vinner p3's guldmick för bästa liveakt . Det skulle inte vara lätt att sudda ut leendet på mina läppar när jag ser honom skutta upp där , och dessutom dra med sig hela bandet upp på scen . Jag är så nöjd när han står där och ser ut som om han är hämtad direkt från 1920 - talet och ser så tjusig ut . Jag kan inte inte bli alldeles glad när Håkan fnissar lite åt någonting , söker medhåll , säger ; eller hur daniel ? daniel gilbert .. och ser sådär hysteriskt lycklig och busig ut som bara en liten pojke kan göra ! Minnena kan omöjligt inte träda fram från alla konserter jag har sett med honom och alla minnena till musiken , när Håkan står och pratar om att tro och tvivel och kärlek är ett brev skickat tusen gånger . 



Jag tror att jag skulle kunna lyssna på Håkan och hans musik för resten av mitt liv om så behövdes .

Kommentarer
Postat av: John

Jaaa det var så kuuul! Och välförtjänat! Alldeles varm blev man!

2009-01-18 @ 00:50:48
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: Emma.

Ja! Ja! Ja! De vann ju verkligen de två bästa kategorierna, årets artist (alltså artisternas artist!) och Guldmicken! "det här måste vara den finaste bucklan som finns! haha!" Kärlek till det!

2009-01-18 @ 10:47:09
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Gisela

håkan är bra för hjärtat

2009-01-18 @ 15:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0