20 JANUARI . Jag älskar Hultsfred

Det var en frusen flicka som stod och försökte hålla värmen på en tågperrong . Kappan täckte en bit nedanför knäna men var tunn i tyget . Strumpbyxorna var av nylon och skyddade knappast hennes ben från att slippa undan kylan . Hon hade glömt sina handskar och tänkte på hur lite nytta dem gjorde på hatthyllan hemma . Håret var uppsatt i någon slags knut som hölls uppe av bara hårnålar och en rosett . Luggen ville inte riktigt ligga på plats efter hon gått den lilla biten i snöregnet , den lockadesig . Det var när hon hade retat upp sig lite grann på luggen som hennes bästa vän talade om någonting som gjorde henne så glad att hon inte kan sluta le .





Rekommenderas för dig som:


...gillar sjukt starka låtar.
...vill se ett av världens bästa band.
...är en människa, snarare än en dansare.

HULTSFRED HAR BOKAT THE KILLERS !


Kommentarer
Postat av: Emma.

Ja! Killers kommer dit i sommar! och ni kommer hit i mars!!!

Och förresten så var nog vi ganska likt klädda idag. Inte minst håret. Jag hade också någon sorts knut, uppsatt med endast några hårnålar och en rosett.



Nu ska jag försöka sova igen.. PUSS!

2009-01-20 @ 23:49:55
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: John

Åh fyfaaan! Jag vill se Killers ju! Jag har verkligen knarkat deras två senaste skivor! FY!

2009-01-21 @ 17:41:43
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Postat av: malin

deras uppmärksamhet är våran drog under någon timme där i sommar

2009-01-21 @ 22:44:57
Postat av: Gisela

bästaste bäst!

2009-01-22 @ 15:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0