22 JANUARI . One day I will too

It's been a long cold winter .

Look how easily I breaking to , see what you made me do .
It's so naive it's sad but it's true ,  I though that I get rid of you , but I never do .


One day I will too .





Jag har mina perioder . Jag har en sådan period just nu . Jag orkar inte . Det gör ont , allting gör ont . Jag vill inte tänka , jag vill inte känna . Att tänka gör mig förvirrad och att känna kan gör ont . Jag vågar inte . Jag lurar mig själv och blir blundar för det som väntar , fastän det är jag själv som satt mig där . Jag har en sådan period nu , där jag lyssnar på Elin Sigvardssons Long cold Winter varenda stund av min vakna tid . Om ni inte har lyssnat på den , lyssna på den . Den är skrämmande bra . Jag tror att det är min favoritlåt med henne , jag kan inte sluta lyssna . Tack käraste Elin för denna underbara låt . Jag är skör .



det är tråkigt att läsa men låten är för fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0