23 JANUARI . A postcard to Malin , fast egentligen ett paket

Förr i tiden skrev man brev till varandra , förr i tiden skickade man brev genom budbärare som red omkring på hästar . Idag skickar vi sms eller mail , idag kommunicerar vi genom dagens teknik som telefoner och datorer . Det är nästan jätte mysigt , fast inte inte inte alltså . Jag äkskar att få vykort mycket bättre än ett sms .

Idag har jag återigen förvånats över vissa människors kreativitet och engagemang ! Nu när jag kom hem på kvällen låg det ett grönt paket på köksbordet som var adresserat  till mig . Jag får ju aldrig ett paket på det här viset tänkte jag , det finns knappt reklambrev som är till mig ! Jag vände i alla fall på paketet och log så jag nästan fick ont när jag såg vem avsändaren var .. Emma ! Såklart att det var Emma som hade skickat mig ett grönt paket !

Det låg ett handskrivet litet brev och varsin present till mig och yolanda där i !




Så hjärtligt glad var det länge sedan jag blev !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0