25 JANUARI . Söndag

av någon anledning så har jag känt mig otroligt kreativ idag . jag skulle gissa att det beror på att jag känslorna drar åt olika håll . jag har suttit med min gitarr och ett skrivblock , på mitt rum och stirrat lite rakt fram . jag är förvånansvärt nöjd med vad vi tre tillsammans åstakommit idag . jag har pysslat lite också .












jag har i alla fall svinigt ont i min svanskota och skavsår på högerfoten . till det kommer en svullen och ömmande tumme efter att jag nästintill spettsat mig själv på en tjockare variant av ståltråd .
man får lida pin om man ska ha kul .

Kommentarer
Postat av: Emma.

pigga färger. Det är liksom lite sånt som behövs just nu. Kram!

2009-01-26 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0