25 januari. Gästblogg.

grabbarna. ace. bra.

vi har haft kewl. vi har varit på ace och david har hånglat med alla jag känner. det är fina nyckelord för kvällen. våran vän blev utslängd och jag har druckit alldeles för mycket tequila. Nu sitter vi hemma på söder och pratar om saker som inte bör nämnas, och vi trivs.

jag trivs så bra precis där jag är nu, med vad som helst som samtalsämne. om det handlar om giselas fobier eller lukter som inte alltid är trivsamma så spelar det ingen roll för jag trivs med dem, jag trivs med er. jag har kewl och mår lite bra, precis just nu.

vi ska sova och vi ska vakna igen och fortsätta prata om precis vad vi vill. det är vad vi trivs med, det är vad vi behöver. vi ska vila ett par timmar, ett par dagar eller ett par veckor och sen ska vi göra om det igen. vi ska ha kewl igen och vi ska prata om både lämpliga och olämpliga saker. och vi ska trivas. med varandra.

jag tycker att det är fint. allt med dem är fint, allt med er.

tack för mig och godnatt, yolanda.

grabbarna. ace. bra. pews.

Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar det yolle

2009-01-26 @ 20:55:37
Postat av: malin

jag älskar det yolle

2009-01-26 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0