25 JANUARI . Alkoholångor i en lägenhet

Inget glittrar som dig stockholm , inget har lockat mig som du

Tv:n står på och den visar Solen i ögonen . Det är en dokumänter om Lars Winnerbäck . Världens bästa Lasse . Brabra film . Jag ryser lite och måste se ytters fånig ut här jag ligger under täcket och ler . Den är bara så fin .

Vi har legat här och inte gjort någonting ganska länge nu , typ tre timmar någonting . Det är bra . Mysigt . Yolanda gjorde hallonsmoothie som vi , jag , har druckit upp . Anka har ätit natchochips . Gisela är trött och ser ut som satan i håret . Hårsprej blandat med några timmars sömn , det blir inget välfixat resultat .

Det var ruskigt roligt igår . Det var en bra kväll . Jag vet inte om jag är nöjd med mig själv , jag tror inte det . Men vi hade kul . Jag och Gisela har sovit i soffan och jag kan knappt röra mig för att jag är så stel . Det var lätt värt det . Lätt .

Nu blir det bulle på Pressbyrån . Gisela vill ha .
Sen ska jag pussa på Trasan och kolla när Linda hoppar .



Kommentarer
Postat av: Gisela

knullruffs är ett annat namn på det

2009-01-26 @ 13:43:51
Postat av: malin

knullruffs är bra grejer maha

2009-01-26 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0