29 JANUARI . En typisk torsdag ute på landet

Tacosen var god ! Riktigt god , efterlängtad . Som alltid när det gäller Anka och mig .

Vi lagade tacos , åt tacos , njöt av tacos och var mätta på tacos . Vi åtatde tacos , yähj .


Anka har förresten kommit på en ny terapi som hon tror sig förlita sig väldigt på . Den nya terapin går ut på inget mindre än att lägga små oregelbundna pusselbitar till en enda stor sammanhängande bild ! Askul tycker hon . Jätte bra säger hon . För min egen del anser jag att det tar alledeles för lång tid att syssla med såndant , det är inte riktigt min grej . Jag och pussel är inte riktiga kompisar , men ikväll kom vi av någon anledning ganska bra överens . Det var nästan underhållande ( det får inte Anka veta tror jag ) .

Sen , mina damer och herrar .. Vi sa wow , till vad Baby har på sig för ursöta kläder , till hur otroligt snygg Johnny är i filmen , hur sjukt duktiga dem är på att dansa , hur söt hela historien är , hur vi satt och fnissade och njöt under varenda minut som gled förbi , hur glada dem är när dem dansar på slutet och tar över hela avslutningscermonin .Vi ägnade alltså de efterkommande två timmarna med att sitta och kika på Dirty Dancing ! Vi kom överens om att vi också ska ha en grabb som har en kropp som Patrick Swayze har i den filmen . HERRE ! maha . Vi vill ha grabbar som är så tokiga i oss att dem knappt kan kyssa oss ! Tänk att få leva Dirty Dancing , mums .

Nu ska vi kanske klippa Yolandas lugg och hitta kläder som hon ska ha på sig imorgon . Det blir så jobbigt om hon måste gå naken tänkte vi , hehe . Puss God natt !


Kommentarer
Postat av: yolanda

du älskar pussel. pussel älskar mig. mig älskar dig.

2009-01-29 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0