31 JANUARI . Låt mig komma in , jag vill bli din

Det är party . Idag igen . Jag har jobbat från 06.00 i morse .
Mamma undrade hur fan jag orkar , jag svarade ; det stavas ungdom !

Världens härligaste Caroline Kastre har ÄNTLIGEN fyllt 18 hela år och idag är det dags för folk att fira denna mycket fina människa ! Jag har shoppat och är snygg som fan . Faktiskt . Eller jag vet inte , men jag har absolut sett taskigare ut . Om några minuter ska jag ta och möte Yolanda för att vi sedan ska bli upphämtade av Maria och Rosanna och sedan bär det ut till Stora Alby gård . Mysigt . Landet haha . Jag lyssnar på Markus Krunegård , han är bra skit tycker jag . Jag r en varmpyr är så sjukt mycket 2008s sammanfattning av allt party . Jag blir danssugen , jag ska dansa som fan ikväll .

Som fan blev det idag .
Puss på en kommande partynatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0