6 JANUARI . Ibland säger man tack väldigt mycket

Jag har ett par väldigt snälla föräldrar . Jag tycker det .
Jag tror att dem är snällare än de flesta föräldrarna faktiskt . Faktiskt .





Idag har min mamma hjälpt mig hela dagen . Jag har varit sjuk sedan efter jul och inte kunnat göra någonting förutom att ligga hemma och göra nada . Mamma hjälpte mig att få en brabra sista dag på lovet och körde mig och Trasan fram och tillbaka .

Först åkte vi till Sälna och hämtade hästtransporten , sen åkte vi till Stora Wäsby och hämtade Trasan . Sen åkte vi till Sälna och jag och Ullis red ut . Under tiden åkte mamma hem för att sedan komma tillbaka när vi hade ridit klart . Vi lastade in hjärtat och åkte tillbaka till Stora Wäsby . Undertiden jag fixade i ordning allting i stallet åkte mamma och lämnade transporten , för att sedan åka tillbaka och hämta mig på Wäsby . Efter det åkte vi hem .

Föräldrar är äckligt bra att ha !
Och jag har lugnt världens snällaste mamma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0